wtorek, 27 kwietnia 2010

Wywiad z Zuzą.


Cześć! Już dziś przedstawiam wam wywiad z sympatyczną i piękną Zuzanną! Zachęcam do przeczytania. :)

Od kiedy zaczęłaś się interesować modą?
W sumie od zawsze interesowałam się modą ale nie było to zbytnio ukierunkowane , teraz mam swoje ulubione gazety kroje dodatki więc jest to bardziej ukierunkowane i konkretne.
Czy masz jakichś ulubionych projektantów? :)
W zasadzie nie mam żadnego ulubionego projektanta , wiadomo że każdy z projektantów jest na swój sposób genialny i przedstawia swoje kolekcje w różny sposób .Jeśli miała bym wybrać jednego i najbardziej genialnego projektanta to wybrała bym Alexandra McQueen'a ponieważ jego kolekcje powalały na kolana i na pewno długo zostanie w naszych sercach .
Skąd czerpiesz pomysły na swoje codzienne zestawienia ubrań?
Zazwyczaj pomysły na strój przychodzą mi do głowy w nocy kiedy nie mogę usnąć i do późna zastanawiam się co z czym połączyć , jednak rano kiedy się budzę latam i w szale wymyślam jakąś kreacje .Często inspiracją dla mnie są osobą bądź rzeczy jakie zobaczę na ulicy tak że w gazetach czasami też jakiś film.
Czy posiadasz tzw. "must have" na wiosnę/lato? ;)
W zasadzie marzą mi się buty od Miu Miu niestety to tylko marzenie, mogę spokojnie powiedzieć że mój 'must have' na lato to koturny vagabond.
Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?
W przyszłości chciałabym być projektantką nietypowych kolekcji i w jakiś sposób wpłynąć na świat mody .
Co robisz w wolnym czasie? ;)
W wolnym czasie obklejam moją ścianę wycinkami z gazet , spotykam się z przyjaciółmi , robię zdjęcia , wymyślam nowe kreacje , szyje , tworze , czytam gazety.

Bardzo dziękuję za poświęcenie swojego czasu na udzielenie mi wywiadu! :)



Pozdrawiam A.

19 komentarzy:

  1. super wywiad! nie znam polskich szafirek wiec nie wiem z kim bys mogla zrobic! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza ma super styl bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejne! super wywiad Zkiki ma cudowny styl, uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, super! ja poproszę wywiad z ANNKAF!!! ZKIKI masz cudowny styl, twoje zestawy są dla mnie inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy wywiad, czekam na następne, będę tę stronę obserwować - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niegramatycznie, niestylistycznie oraz z błędami.
    Generalnie dziewczynę uważam za zdolną, wypowiada się mądrze, pisze czasami nie do końca znośnie, ale oglądając zdjęcia, da się jakoś jej blog strawić ;).
    Daleko zajdziesz, Zuzanno.
    A matmą się nie przejmuj.

    Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. do Czytelniczki:
    Bardzo się cieszę z twojej konstruktywnej opinii! :) Bardzo wiele to dla mnie znaczy. Mam tylko pytanie czy chodzi ci o moje pytania czy odpowiedz Zuzanny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona jest świetna. Uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny wywiad! czkam już na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Zuzię - magiczna dziewczyna z głową pełną pomysłów, które realizuje poprzez swoje magiczne stylizacje! Jest moją inspiracją i jestem nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powtórzę się, ale ma świetny styl !

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mogłabyś napisać gdzie idziesz do szkoły po gimnazjum?
    Coś związanego z modą?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy pisze...

    Czy mogłabyś napisać gdzie idziesz do szkoły po gimnazjum?
    Coś związanego z modą?
    Pozdrawiam :)


    Chodzi tutaj gdzie ja się wybieram, czy gdzie Zkiki? ;-)
    Ja jestem aktualnie w liceum, a jeżeli chodzi o Zuzę to proszę to pytanie skierować do niej na bloga. Pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myslę ,że mogłabyś przeprowadzić wywiad z paniaekscelencją,alicepoint,sztywniarą,maffefką,cranberrry(przetwory żurawinowe),catcaterine18,SoNo,Tizzi,Lamb,pangea,kokosanka,kozak,scumkill,coco,4nnf,zuza_na,Scarlett,WSZYTSKICH ZNAJDZIESZ NA STYLIO.PL no oprócz alicepoint ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja sadze ze wywiad z młodymi szfiarkami był by świetny. np. z eve gore czy z www.szafarozy.blogspot.com
    albo jeszzcze www.dominika-rakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

pod lupą: